Google richtlijnen voor de kwaliteit en reputatie van je website

Google richtlijnen voor de kwaliteit en reputatie van je website

Alles wat je moet weten over SEO. Beter ranken in Google is van groot belang als je er op een consistente manier uiteindelijk je maandelijkse inkomsten mee binnen wilt slepen.

Google richtlijnen om te volgen voor de kwaliteit en reputatie van je website, en hoe je het kunt toepassen op een praktische manier. Bied bezoekers een betere ervaring, en je website zal beter ranken op belangrijke sleutelwoorden.

Hoe Google de kwaliteit van websites meet

  • Content inhoud en lengte, pakkende en beschrijvende titels, direct antwoorden bieden en geweldige opmaak.
  • Kwalitatieve externe links naar de pagina’s
  • Reputatie en autoriteit van website
  • De interne koppelingen naar pagina’s
  • Een kleine uitgaande links naar kwaliteitssites
  • De lengte van de URL
  • Reputatie van auteur

Hoe Google de reputatie van websites meet

  • Kwantiteit en kwaliteit van websites die linken naar het domein
  • Kwantiteit en kwaliteit van websites die linken naar de pagina
  • Reputatie van website van beoordelingen van echte mensen

De gebruikerservaring is erg belangrijk

  • Of ze blijven hangen of je website direct verlaten
  • Gebruik van afbeeldingen en andere multimedia
  • De tijd dat mensen spenderen op de pagina
  • Goede opbouw en organisatie
  • De interactie van pagina’s met gebruikers (reacties en dergelijke)
  • Of mensen doorklikken

Wat is slecht voor SEO op websites?

  • Korte lengte van content
  • Slechts gedeeltelijk antwoord op een specifiek onderwerp of vraag
  • Slechte kwaliteit of niet gerelateerde afbeeldingen
  • Content niet te lezen (niet mobiel-vriendelijk, geblokkeerd, of te kleine lettergrootte)

Wat biedt een gemiddelde gebruikerservaring?

  • Gemiddelde lengte van content
  • Direct antwoord op de vraag
  • Kwaliteit afbeeldingen en goede opbouw
  • Goede lezerservaring
  • Normale tot snelle laadtijd met redelijke technologie en beveiliging

Uitstekende gebruikerservaring website

  • Lange content
  • Beantwoord vragen goed en wordt uitgebreid besproken
  • Exceptioneel gebruik aan afbeeldingen en zeer goede opbouw van onderwerpen
  • Goede lezerservaring en schone lettertype groottes
  • Snelle laadtijd, goede technologie en beveiliging

Hoe Google je website keurt

  • Website snelheid
  • SSL
  • Gemakkelijk te navigeren op de website
  • URL lengte
  • Gebroken links op de website
  • Problemen met gebruikersrechten en gekopieerde content

Bekijk ook eens andere SEO artikelen of nieuws